1394-11-09 17:05
3670
1
26784

تصاویر/ ابتکاری جالب در دبیرستان دخترانه روستای مهترکلاته

پرسنل دبیرستان دخترانه نرجس روستای مهترکلاته از توابع شهرستان کردکوی در اقدامی خودجوش طرح صبحانه سالم را در این دبیرستان اجرا کردند که با استقبال خوب و بی نظیر دانش آموزان روبرو شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، پرسنل دبیرستان دخترانه نرجس روستای مهترکلاته از توابع شهرستان کردکوی در اقدامی خودجوش طرح صبحانه سالم را در این دبیرستان اجرا کردند که با استقبال خوب و بی نظیر دانش آموزان روبرو شد.

منیره چوپانا مدیر دبیرستان نرجس روستای مهترکلاته از توابع شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف از اجرای طرح صبحانه سالم رایگان، برطرف نمودن سوء تغذیه دانش آموزان، ترویج فرهنگ غذای سالم و اصول ایمنی غذا در آموزشگاه می باشد که با استقبال خوب و بی نظیر دانش آموزان روبرو شده است.

وی افزود: طرح صبحانه سالم رایگان هفته ای یکبار در دبیرستان دخترانه نرجس روستای مهترکلاته با طبخ غذاهای مختلف برگزار می شود.

چوپانا سعی داریم که حداقل با این کار بتوانیم ذره ای به تغذیه دانش آموزان کمک کرده و درصدد رفع سوء تغذیه دانش آموزان برآییم.

IMG_4334

این فرهنگی فرهیخته خاطرنشان ساخت: دانش‌آموزانی که صبحانه کامل میل می کنند از تمرکز و انرژی بیشتری برخوردارند، اغلب این دانش‌آموزان قدرت یادگیری خوبی دارند و نمرات بهتری هم کسب می‌کنند، چرا که صبحانه وعده غذایی اصلی و مهم برای دانش‌آموزان محسوب می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: باتوجه به استقبال دانش آموزان، اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.

طرح صبحانه سالم رایگان شامل: عدسی، لوبیاچیتی، نان و پنیر و سبزی، تخم مرغ، سوپ، ساندویج مرغ و سبزیجات و آش می باشد.

این طرح با برنامه ریزی مدیریت آموزشگاه خانم منیره چوپانا  مالی تمامی دبیران مشغول به تدریس در دبیرستان نرجس مهترکلاته هفته ای یکبار به اجرا در می آید.

IMG_4473IMG_4474IMG_4428IMG_4333

گزارش از خبرنگار رادکانا: یعقوب محمودی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یه دوست

سلام این طرح ابتکاری نیست جاهای دیگه قبلا اجرا کردن!!

0
0
پاسخ
1394-11-09 18:47

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.